
Tijdens de Corona lockdowns bestond de mogelijkheid om bestaande vaste reiskostenvergoedingen onbelast uit te keren, ondanks een gewijzigd reispatroon. Voorwaarde was dat de reiskostenvergoeding al vóór 13 maart 2020 werd gegeven. Een werkgever, een gemeente, is het hier niet mee eens.













